خاور‌های مسقف هفت متری در باربری

برخی از افراد هنگامی‌ که می‌خواهند وسایل و لوازم خود را از جایی به جای دیگر حمل کنند با سوالات زیادی در این زمینه رو به رو خواهند شد که چه ماشین سنگینی برای کار آن‌ها مناسب خواهد بود.

از راهکارهای اثاث‌ کشی راحت‌ این است که به سراغ شرکت‌های باربری بروید تا با کمک این شرکت‌ها بتوانید ماشین موردنیاز خود را دریافت کرده و با آن به راحتی وسایل خود را جا به جا کنید.

یکی از خودرو‌هایی که کاربرد زیادی در باربری لوازم منزل دارد و می‌توان از آن‌ها به عنوان کاربردی‌ترین ماشین‌ها در صنعت باربری یاد کرد ماشین‌های خاور مسقف هفت متری است. این خاور‌ها به دلیل این که مسقف هستند کاربردی‌تر هستند.
این گزینه خوبی برای این است که بخواهید از این ماشین‌ها برای اسباب کشی خود استفاده کنید. هنگامی‌ که می‌خواهید از خودرو برای جابجایی لوازم بهره ببرید باید فاکتور‌ها و گزینه‌های زیادی را برای انتخاب ماشین سنگین داشته باشید تا بتوانید انتخاب بهتر و درست‌تری را داشته باشید.

ماشین مسقف هفت متری

نکاتی برای حمل بار

مهم‌ترین نکات برای حمل بار توجه به موارد زیر است:

  1. حجم بار
  2. شرایط آب و هوایی
  3. مسیر عبور

در ادامه هر یک از موارد فوق را بررسی خواهیم کرد.

۱. حجم بار

ابتدا باید بدانید که چه مقدار از وسایل خود را می‌خواهید جا به جا کنید یا این که حجم باری که می‌خواهید جا به جا شود چه مقدار خواهد بود این حجم بار بسیار کمک دهنده است برای این که بتوانید ماشین مناسب را انتخاب کنید.

۲. شرایط آب و هوایی

شرایط آب و هوایی را حتما برای این که بخواهید وسایل خود را جا به جا کنید در نظر بگیرید با این حال بدانید که در چه شرایطی می‌خواهید اثاثیه خود را جا به جا کنید با این همه باید شرایط آب و هوایی را در نظر بگیرید.

خودرو‌های زیادی برای حجم بار‌های زیاد در ایران وجود دارند که شرایط آن‌ها برای ایران مناسب است یعنی می‌توان گفت که این خودرو‌ها را با حجم‌های گوناگون می‌توان در دسترس داشت برای این مشکلی وجود نخواهد داشت.

۳. مسیر عبور

مسیر خود را در نظر بگیرید در چه مسیری می‌خواهید وسایل خود را جا به جا کنید. این نکته را همیشه بدانید که هنگامی‌ که می‌خواهید از خودرو‌های مناسب برای بار استفاده کنید از این مطمئن شوید که خودرو‌ انتخاب شده می‌تواند این مسیر را بپیماید.

برخی از مسیر‌ها وجود دارند که بسیار سخت و پیچ در پیچ هستند بنابراین بهتر است این شرایط را برای انتخاب خودرو مناسب انتخاب کنید. برخی از بار‌ها درون شهری هستند و باید از ماشین‌های سنگین متناسب با درون شهر و خیابان‌ها و احیانا کوچه‌های آن استفاده کرد.

ماشین مسقف هفت متری

وضعیت آب و هوایی یکی دیگر از نکته‌هایی است که باید برای این که بخواهید بار خود را با استفاده از ماشین جا به جا کنید بدانید. امکان دارد شرایط آب و هوایی منطقه‌ای که قصد دارید بار به آن جا برود با محل مبدا متفاوت خواهد بود.

یعنی هم بتوانید آب و هوای مبدا را و هم آب و هوای مقصد را تخمین بزنید. امکان دارد که هنگامی‌ که بار را در محل مبدا در داخل ماشین قرار داده می‌شود هوا کاملا آفتابی و صاف خواهد بود اما هنگامی‌ که به مقصد می‌رسد هوا بارانی باشد.

برای این که بتوانید این مشکلات را برطرف کنید بهتر است که همان ابتدا برای این که مطمئن شوید مشکلی پیش نخواهد آمد از ماشین‌های سنگین مسقف بهره ببرید تا با خیال راحت و آسوده بار خود را به مقصد برسد و دیگر جای هیچگونه نگرانی وجود نداشته باشد.

خاور‌ها یکی از گزینه‌های مناسبی هستند که می‌توان از آن‌ها برای حمل بار استفاده کرد. این خاور‌ها می‌توانند با سقف و یا بدون سقف به مشتریان ارائه شوند. برخی از این خاور‌ها با برخورداری از  پوشش ضد آب می‌توانند به راحتی برای سالم رسیدن و خیس نشدن وسایل به کار برده شوند.

کاربرد خاور مسقف

البته برای بار‌های خاص که حساس یا شکستنی هستند بهتر است که از خاور‌های مسقف استفاده کنید. در بیشتر مواقع به کارگیری خاور‌های بدون سقف اشکالی نخواهد داشت. این ماشین‌های سنگین می‌توانند به راحتی وزنی را با ۳ تا ۵ تن را نیز تحمل کنند.

از نظر‌ اندازه خاور‌های مسقف هفت متری در باربری می‌توانند ۴ متر طول داشته باشند و ۲ متر عرض را به خود اختصاص دهند. این خودرو‌ها ویژگی دیگری نیز که دارند این است که کف این ماشین‌ها موکت کاری شده است تا کف خاور نرم باشد تا به راحتی بتوان وسایل را در داخل ماشین قرار داد.

و وسایلی را که در درون خاور قرار داده می‌شود احتمال این که به آن‌ها ضربه‌ای وارد شود وجود نخواهد داشت. یا این که وسایل بر روی هم بلغزند نیز کمتر خواهد شد زیرا این موکت کاری به محکم قرار گرفتن وسایل نیز کمک خواهد کرد.

در بیش‌تر باربری‌ها از این خاور‌ها استفاده می‌کنند چون در حد خود از امکانات خوبی برخوردار هستند و هزینه استفاده از این ماشین‌های سنگین متعادل خواهد بود چیزی فراتر از آن چه که بیشتر افراد به آن فکر می‌کنند نیست.

البته این ماشین‌ها توسط شرکت‌های باربری بیمه شده‌اند و همین طور باری که برای این ماشین‌ها در نظر گرفته می‌شود تا آن را به مقصد برسانند نیز بیمه خواهد شد. پس‌اندازه مناسب این خاور‌ها برای بارکشی مناسب خواهند بود.

هر چند این ماشین‌ها از آپشن‌های زیادی برخوردار نیستند و اگر بخواهیم این ماشین‌ها را با خودرو‌های سنگین جهانی مقایسه کنیم خواهیم دید که اصلا شباهتی به یکدیگر نخواهند داشت. اما می‌توان گفت خاور‌ها می‌توانند مسیر‌های سخت را نیز بپیمایند یعنی می‌توانند این قابلیت را داشته باشند.

تا به راحتی از مسیر‌های سخت نیز عبور کنند تعادل خود را می‌توانند هنگامی‌ که بار زیادی را حمل می‌کنند در مسیر‌ها حفظ کنند و دچار مشکل نشوند. زیرا‌ اندازه این ماشین‌ها به گونه‌ای است که بتوان بار زیادی را در آن قرار داد یعنی می‌توان گفت که از ظرفیت خوبی برخوردار هستند.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

میخواهید به بحث بپیوندید؟
مشارکت رایگان.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *